lørdag, februar 23, 2008

Heei på dere folks, lenge siden sist..

Jeg er ikke på nettet for tiden fordi vi ikke har internett og skal snart flytte..

Det blir mer oppdatering etterhvert..
Jeg er nå hos mamma og skriver blogg imens leiligheten til forloveden min er på visning, dere som vil se hvordan leiligheten ser ut så er linken her: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12513779&sid=xz9sbeKIvI3712613&WT.svl=Link

Har kjøpt ny hus i Lillestrøm. Vi skal bo der frem til vi flytter hit til Bærum når bestefar har gått bort for jeg har arvet to leiligheter..

Noe nytt hos oss i det siste?.. Nei..

Ikveld skal jeg til Anine på vors så ut på byen i Lillestrøm, gleder meg til og se vennene mine..

Ønsker dere en fortsatt riktig god helg..

Kos kos

1 kommentar:

Linda K. Hansen sa...

Hei! Det var kjempekoselig å se deg igjen på lørdag!:D Håper dere koste dere ute på byen! Du var forresten lekkert på håret! Fin farge :) KLEM!!:D